Produkty FM nie sú imitácie. Klasické imitácie, ktoré dostať kúpiť na trhu alebo od pouličných predajcov sú napodobeniny, ktoré napodobňujú originály hlavne svojím obalom. Na prvý pohľad to vyzerá ako originál, ale niekedy miesto názvu Hugo Boss je napísané Bross, alebo nie Lacoste ale Lacroste a pod. Hlavným znakom imitácii je vyzerať takmer ako originál, pričom dôraz sa kladie na obal ale nie na kvalitu vône. Imitácie majú upútať zakazníka svojím obalom a nie svojím obsahom. Nie je dôležite, ako imitácia vônia. Preto imitácie vôňaju ináč ako originálna vôňa, často sa tá vôňa po nastriekaní po krátkom čase zmení (hovorí sa tomu, že sa vôňa zlomí) a imitácie v mnohých prípadoch vydržia vôňať krátko. Preto zákazník kúpou imitácie kupuje iba obal s takmer bezcenným obsahom. Akú užitkovú hodnotu to má pre zakaznika? Takmer žiadnu.
V prípade kupy produktov FM zákazník dostáva maximálnu užitkovú hodnotu, pretože dostáva mimoriadné kvalitnú vôňu s vysokým obsahom esencii (parfumy FM obsahuju 16 az 20% esencii, pričom originálne toaletné vody od 4 do 8% esencii) a tým dlhou výdržou za čo najnižšiu cenu. Prečo si ľudia kupujú vôňavky? Predsa aby príjemne vôňali. A to im poskytuje FM za prijateľne ceny. Ak ide dáma do práce alebo na stretnutie, reprezentuje ju kvalitná vôňa a nie obal. Veď ľudia nenosia flakón zvesený na opasku alebo na oblečení ako dekoráciu. Sprevádza ich iba vôňa. Prakticky flakón sa po spotrebovaní vône aj tak vyhodí. Preto FM ako prvá spoločnosť na svete ponúka v oblasti parfumovej kozmetiky maximálnu kvalitu dostupnú pre všetkých zákazníkov. Dodávateľom esencii do parfumov FM je nadnárodná spoločnosť Drom www.drom.com s pobôčkami a výrobnými závodmi na každom kontinente okrem Antarktídy, ktorá dodáva esencie aj do originálov.
Čo sa týka originálov, ponúkajú tiež kvalitnú vôňu v mnohých prípadoch v peknom flakóne s imidžovým názvom, ale za akú cenu? Za všetko hovorí citát z knihy Parfumy a iné vôňavky od autora Nigel Groom, str.11 “. Potom ich začali, ako napr. Jeanne Lanvinova, predávať v obchode. Čoskoro prišli na to, že na vôňavkách môžu zarobiť viac, ako na šatách. Dámske krajčírstva slávnych firiem, ako Dior, Givenchy, alebo Yves St. Laurent, môžu byť celkom dotované ziskami z úspešných vôňavkových kompozicií. Samozrejme, vôňavka sa nepredáva sama a obrovské priemyselné odvetvie parfumérie môže prospievať aj vďaka marketingovým metódam. Uvedenie jedného produktu na celosvetový trh môže dnes stáť niekoľko miliónov dolárov, ale zisk z úspechu stojí skutočne za to…” Čo myslíte, kto zaplatí nákladnú reklamu v médiach, prepožičanie drahého mena od známej celebrity, náklady na nájomne obchodov a drahú maržu obchodnikov? Predsa zakaznik.
Jednoducho máte na výber tieto možnosti:
1. imitácie – obal podobný originálu, málo kvalitná vôňa za dostupné ceny ( 7 – 14 € )
2. originály – kvalitná vôňa, pekný obal za cenu dostupnú pre všetkých
3. parfumy FM – kvalitné vône s esenciami od renomovaneho dodávateľa, príjemný obal, nízka cena ( 14,50 € a pre člena 9,90 € ! )
Je na Vás a Vaších zákazníkoch, ktorú alternatívu si vyberiete.
Odpovedať